Közép-Tisza-vidéki Vízügyi Igazgatóság

OVF állásajánlat: igazgatási referens

Az Országos Vízügyi Főigazgatóság (továbbiakban OVF) a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény (Kjt.) 20/A. §-nak megfelelően pályázatot hirdet igazgatási referens munkakörre, határozott időre, előreláthatóan 2021. szeptember 31-ig történő betöltésére.

A munkakör az Igazgatási Osztály vezetőjének közvetlen irányítása alá tartozik.
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
Munkavégzés helye: 1012 Budapest, Márvány utca 1/d.
A munkakörbe tartozó feladatok:
Végrehajtja az Igazgatási Osztály feladatköréhez kapcsolódó feladatokat. Ennek keretében:
•    teljes körűen közreműködik az Igazgatási Osztály igazgatási és koordinációs tevékenységben;
•    ellátja a főigazgatói utasítások előkészítésével, aktualizálásával, szabályszerűségével kapcsolatos teendőket;
•    jelentéseket, összesítéseket, kimutatásokat készít az Igazgatási Osztály feladatköréhez kapcsolódóan;
•    háttér-, előadásanyagot készít az Igazgatási Osztály feladatköréhez kapcsolódóan;
•    részt vesz a határidők betartásának ellenőrzésében;
•    közreműködik az iratkezelési, irattárazási folyamatokban;
Pályázati feltételek:
•    felsőfokú végzettség (jogász, vagy igazgatásszervezői, általános igazgatási)
•    legalább 2 éves, közigazgatásban szerzett tapasztalat,
•    magas szintű MS Office (Excel, Word,) ismeret,
•    büntetlen előélet és cselekvőképesség,
•    jó kommunikációs készség,
•    csapatmunkára alkalmasság,
•    magyar állampolgárság.
Előnyt jelent:
•    vízügyi szakmai ismeretek
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
•    fényképpel ellátott részletes szakmai önéletrajz, motivációs levél,
•    végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatai,
•    minden olyan irat, amelyet a pályázó a pályázat elbírálása szempontjából fontosnak tart,
•    hozzájáruló nyilatkozat arról, hogy a pályázó anyagát a vonatkozó jogszabályok szerint (GDPR) az arra jogosult személyek megismerhetik,
•    érvényes hatósági erkölcsi bizonyítvány vagy a megkéréséről szóló igazolás
Illetmény és juttatások: az illetmény megállapítására és a juttatásokra a vízügyi igazgatási szerveknél foglalkoztatottak közalkalmazotti jogviszonyának különös szabályairól szóló 391/2017. (XII.13.) Korm. rendelet az irányadó.
A pályázat benyújtásának határideje: 2019.10.25.

A pályázatok benyújtásának módja, rendje:
A pályázatot  e-mail-en kell eljuttatni az „OVF igazgatási referens” jelige feltüntetésével a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. és Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. címre.
A pályázati felhívással kapcsolatosan további felvilágosítás kérhető:
Általános kérdésekben: Palánkay Patrícia osztályvezető (palankay.patricia{kukac}ovf.hu) +36-1-225-44-00/10235 illetve
Szakmai kérdésekben: Darázsdi Zsuzsanna főosztályvezető-helyettes (darazsdi.zsuzsanna{kukac}ovf.hu) +36-1-225-44-00/10230
A pályázat elbírálásának rendje:
Az előírt feltételeknek megfelelő, a benyújtott részletes szakmai önéletrajz és motivációs levél alapján alkalmasnak ítélt pályázókkal történt elbeszélgetést követő munkáltatói döntés.
Az OVF pályázatokhoz tartozó adatkezelési tájékoztatója a www.ovf.hu oldalon található.
A pályázat elbírálásának határideje: 2019.11.01.
A pályázatokat bizalmasan kezeljük, a pályázókat az eredményről írásban tájékoztatjuk. A meghirdetett munkakör eredményes pályázat esetén azonnal betölthető.